повернення товару протягом 14 днів за домовленістю Умови повернення та обміну
Компанія здійснює повернення і обмін цього товару
відповідно до вимог законодавства.
Терміни повернення
Повернення можливе протягом 14 днів після
отримання (для товарів належної якості).
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН ТОВАРУ У НАШОМУ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІ:
1) Категорії товарів, які можна / не можна повернути:
Законом не передбачене повернення товару належної якості, який входить в перелік, затверджений Кабінетом Міністрів України №172 від 19.03.1994 «Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів"» а саме:
предмети сангігієни;
парфюмерно-косметичні вироби;
апарати для гоління;
помазки для гоління;
розчіски, гребінці та щітки масажні, невидимки, шпильки і т. д.;
продукція одноразового типу (рукавички, простирадла, рушники тощо);
товари в аерозольній упаковці;
вироби з натурального та штучного волосся (перуки, болванки);
інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки, кусачки, фрези тощо);
і інші товари, не пов'язані з асортиментом нашого інтернет-магазину.
2) Строки, умови та порядок (процес) повернення товарів належної якості:
Згідно із законом України парфумерні, косметичні засоби та засоби догляду та інтимної гігієни не можна повертати, якщо вони не підійшли вам по вигляду, текстурі, об'єму, кольору і т. д.
3) Строки, умови та порядок (процес) повернення товарів неналежної якості:
Ми розуміємо, що під час транспортування товару, перевізник може допустити помилку і розлити товар, розбити товар тощо. Тому дуже вас просимо приймати товар у перевізника і оглядати одразу ж на відділені. ТІЛЬКИ В ТАКОМУ ВИПАДКУ МОЖЛИВО СКЛАСТИ ПРЕТЕНЗІЮ ДО ПЕРЕВІЗНИКА І ОБМІНЯТИ ТОВАР.
4) Фізичне місце розташування, де повернення можна зробити:
Якщо ви помітили, що товар пошкоджений, то, будь ласка, подзвоніть одразу нам за телефоном:
+380973873034 або +380 (63) 622-88-92 (також можна написати у Telegram, Viber), сфотографуйте недолік, щоб ми моли скласти Акт приймання-передачі та Претензію до перевізника або складіть його самостійно. Тільки в такому випадку ми можемо повернути ваші кошти назад або обміняти товар на новий, тому що перевізник відшкодує витрати, які понесе компанія через неправильне траспортування товару, його заміну на інший і т.д.
5) Терміни та умови повернення коштів:
Кошти за товар неналежної якості можуть бути повернуті через 5-7 робочих днів або ми можемо замінити товар на новий. Як тільки ми отримаємо вашу посилку назад, ми зробимо повернення коштів. Оплата за доставку товару на склад, а також транспортування нового товару здійснюється компанією E-mag за умови, що складено претензію на Новій пошті.